lovina BALI - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu lovina BALI - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu

lovina BALI

Door: Rob en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Rob en Marleen

28 April 2016 | Indonesië, Lovina

We zijn nu een aantal dagen op Bali en beginnen wat te wennen aan de hitte. Volgens Rob wend het nooit 30 graden of meer.
De reis van Janko en Emy en de kinderen was prima verlopen. Maar de eerste dagen daarna zijn we lekker inde villa gebleven. Heerlijk zwemmen lekker eten ( klaar gemaakt door 2 leuke dames Ketut).
Zij verzorgen het hele huishouden.
Eergister zijn we naar de olifanten geweest. Merijn vond het erg spannend maar was al snel over zijn angst heen. Elin en Esmee hadden er meer moeite mee. Onderweg naar de olifanten toe was Elin wagenziek geworden. We moesten een paar berg passen over. De chauffeur ging meteen een of andere olie
en masseerde haar in. Ze zijn allemaal weg van haar vanwege haar blonde krullen.
Deze morgen zijn we om 6 uur opgehaald om dolfijnen te gaan spotten en warempel we hebben ze 2x gezien. Laten hebben Janko en de 2 kids nog gezwommen tussen prachtige vissen.
Na het zwemmen zijn we naar een dorpje geweest waar we de school hebben bezocht.
Zaterdag gaan we heel de dag duiken en snorkelen gezellig maar wel spannend met de kinderen. Voor Emy is het ook weer een tijd geleden dat ze gedoken heeft. Zal wel een klus zijn om haar spullen om te hangen.
verslag volgt nog. Zo nu gaan we nog even zwemmen voor het eten.
Tot volgende keer.

• 28 April 2016 - 12:58

Rien En Marianne:

Hoi vakaniegangers,
    De kinderen zullen wel genieten denken wii, maar jullie natuurlijk ook. Wat een verschil met hier dat weer. Hier is het dikke herfst en soms wel winter met hagel en sneeuw. Blijf nog maar even lekker daar. Het warme weer moet je dan maar op de koop toe nemen. Het lijkt ons wel prachtig olifanten in het wild tegen te komen. Geniet nog maar lekker.
    Groetjes en een dikke knuffel voor iedereen daar van ons.

• 28 April 2016 - 16:29

Paul:

Goh wat een mooi stukje weer !
    Quality time met een grote Q !!!
    Gulle bent gezegend dat je dat met elkaar zo mag meemaken !

Hier ongeveer kerstboom weertje
    Dus extra goed dat jullie zo lekker warm zitten
    Al is het dan wel weer té warm ..
    Tis ok alt wè wor :-)

• 28 April 2016 - 21:26

Eldert Sonja:

Hallo,familie Zo te horen vermaken jullie je prima Heerlijk in een huis waar je zo verwend word ,dan ook nog olifanten en dolfijnen Super Kinderen zullen er wel vol van zijn Maak maar veel foto's zodat wij ook beetje kunnen mee genieten Heel veel plezier nog met z'n alle
    Neem beetje zon mee , want hier is het bagger

• 01 Mei 2016 - 04:41

Jopie:

Wat zullen jullie het gezellig hebben met zijn allen.
    Benieuwd hoe het snorkelen en duiken is gegaan vandaag.
    Wij hebben hier op Curaçao ook zo'n 30 graden, met af en toe een duik
    Is Het goed vol te houden.
    Geniet nog, groetjes aan iedereen. X