nogmaals - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu nogmaals - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu

nogmaals

Door: Rob en Marleen

Blijf op de hoogte en volg Rob en Marleen

13 April 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allen
Wij hebben al 2x een reisverslag geschreven maar helaas gaat er ergens iets fout.
We maken het goed een heel erg mooi land.
Eergisteren bij de Franz Josef gletsjer geweest.
Ook weg geregend en opgevangen door een hoteleigenares.
mochten in het hotel slapen.
vandaag naar Queenstown geweest en een mooie pas gereden.
De camper bevalt prima wel een beetje aan de kleine kant maar och dat is lekker knus. Gaan meestal met de kippen op stok.
ik ben wel erg verkouden en Rob zal het ook wel worden. Kucht teminste al aardig,
We blijven proberen om een verslag te plaatsen.
Tot de volgende keer xx
Rob en Marleen

• 13 April 2016 - 10:43

Paula:

Hoi lieverds, ik kan jullie verslagen wel volgen hoor. Jammer van die verkoudheid maar fijn om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben. Beterschap en tot ziens xx

• 13 April 2016 - 13:01

Marita:

Vervelend om uitgerekend nu zo verkouden te zijn, beterschap

• 13 April 2016 - 16:07

Jopie:

Jammer dat je verkouden bent! Hoop dat de temperatuur redelijk goed is, niet teveel regen ook. X x

• 13 April 2016 - 18:50

Marja:

Ja, zeker jammer dat je verkouden bent, als het maar niet te erg wordt, kun je niet genieten als je niet fit bent. Veel beterschap en reisplezier en kruip maar lekker tegen Rob aan.
    groetjes van ons en geniet ze.

• 13 April 2016 - 21:20

Emy:

Van 10 naar 35 naar 15 graden is misschien iets te veel van het goede.....
    Hoop dat het snel beter gaat. Wij zijn al een beetje ah pakken. Extra keeltabletje meenemen? :) x

• 15 April 2016 - 09:51

Rien En Marianne:

Probeer toch maar lekker te genieten ondanks die vekoudheid. Het is hier, vandaag vrijdag 15 april, echt petweer. Bakken met regen. Liefs, knuffel.