Bali - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rob en Marleen Elands - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Rob en Marleen

08 April 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Ons eerste deel van de reis zit erop. We hebben genoten van ons verblijf op Bali. Het was een hotel waar allerlei aktiviteiten gedaan werden maar niets wat ons aantrok. Vanaf 07.30 uur werden er Yoga lessen gegeven. Er liepen dan ook kleurrijke figuren rond. Onze kamer was de bamboe kamer ( met de naam Om) met een heerlijke ruimte ervoor om te relaxen.
Wij hebben deze dagen veel gewandeld langs de zee. Aan deze kant van het eiland zijn hele hoge golven waar ze massaal aan het surfen waren.Vanaf een terrasje onder de ventilator heel goed om uit te houden
We zaten 100 meter max van de zee af
De laatste avond dat wij daar waren was er een boedistisch feest en de tempel lag aan het strand. Iedereen was mooi gekleed ( mannen in het wit en dames wit met iets gekleurd erop) Zelf de kleinste kinderen waren zo gekleed. Ze offeren dan heel veel en gaan dan daarna lekker eten. De dames dragen dat allemaal op hun hoofd. En wij hadden weer eens geen foto of filmtoestel bij. Hopelijk zien we nog een keer een feest en dan komen de foto's.
Wat we tot nu toe van Bali hebben gezien is heel anders dan de voorgaande keren. Toen zat alles op de fiets en nu op de brommer.
Donderdag zijn we vertrokken naar New Zealand. We hadden een overstap in Brisbane Australië ( 5 uur wachttijd).Daarna nog 4 uur vliegen naar Christchurch (26 keer douane,slotje op de koffer, slotjes er weer af, papieren invullen bespreken met de douane one by one nog erger dan de US..
Maar wij zijn nu in cosy cosy een guesthouse en morgen vroeg naar de camper.
Dan vertellen we weer meer

• 13 April 2016 - 05:00

Eldert Sonja:

Hallo Rob Marleen
    Leuk jullie zo een beetje te volgen. Het klinkt allemaal erg mooi .Fijn om lekker te kunnen relaxen na zo'n lange reis Op Bali kan dat goed.
    Jullie zijn inmiddels met de camper onderweg Bevalt het?? Australie zeker erg mooi
    We blijven jullie volgen Geniet van jullie reis
    Groetjes van ons eldert Sonja

• 13 April 2016 - 08:46

Rob En Marleen Elands:

Jaja we reizen al een paar dagen met de camper
    Maar niet in Australië maar in New Zealand.
    Over een paar dagen schrijven we weer.